Dag 6: Cheyenne

25 juli 2014 - Cheyenne, Wyoming, Verenigde Staten

Dit wordt een korte blog want vandaag was een lui dagje!
Vannacht heerlijk geslapen in het hemelbed in mijn paardenkamer!
DJ is vanmorgen gaan werken dus ik heb lekker rustig aan gedaan en op het terras van het uitzicht genoten.

Om 11u heeft hij mij opgehaald om zijn werk te bekijken, Warren Airforce Base. Het begint zo langzamerhand een traditie te worden om een basis te bezoeken tijdens mijn vakantie! Natuurlijk eventjes een foto aan Sjaan gestuurd om te laten zien dat ik de buitenlandse troepen onder controle heb. DJ is danig onder de indruk van onze MoD (Minister of Defense), die natuurlijk ook een stuk charmanter is dan Chuck Hagel :-)))

Het was erg leuk om te zien waar hij werkt, dan kan ik mij er in het vervolg iets bij voorstellen! Hij heeft overigens nog maar een jaar te gaan want militairen gaan hier na 20 jr met pensioen, ongeacht de leeftijd. Maar hij is hard bezig met zijn volgende carrière, zijn PhD halen en les gaan geven aan Wyoming University.

De middag hebben we doorgebracht met de kinderen van DJ, Andrew van 10 en Jordan van 12. Jordan is een echt Amerikaans meisje die zelfs Miss Junior Wyoming is. Gelukkig niet in het dagelijks leven hoor, dan gewoon een spijkerbroek en paardenstaart. Leuke, welopgevoede  kinderen. Helaas hebben we de quad die DJ heeft, binnen moeten laten staan want het ging regenen en onweren.

's Avonds zijn we gezellig met zijn vieren Mexicaans gaan eten. Tijdens het eten bleken DJ en ik allebei fan van Tom Hanks te zijn en in het bijzonder van de film Forrest Gump. Die hadden de kinderen nog nooit gezien dus die gaan we nu gezellig kijken.

Morgen een druk dagje voor de boeg met 's morgens de parade (waaraan Jordan meedoet) en 's avonds het concert van Tim McGraw. We verzamelen met een groep bij DJ beneden in de Bronco's Bar en gaan daarna gezellig met zijn allen. Tot morgen!

1. Jeanine Hennis:
    26 juli 2014