Dag 5: Cheyenne

24 juli 2014 - Cheyenne, Wyoming, Verenigde Staten

Vanmorgen lekker uitgeslapen na het concert van gisteravond. Daarna meteen weer terug naar het terrein van de Cheyenne Frontier Days for some rodeo! Eindelijk kon ik mijn geoefende volkslied weer eens zingen! Grappig dat ik vorig jaar aan de overkant op de tribune zat, kijkend naar de mooie plekken aan de overkant (van waaruit je op de 'chutes' kijkt, de hokken waar de cowboys op de stieren en paarden klimmen) en daar dit jaar zelf zat. Dankzij de mooie kaarten van Danielle. Genoten! Artha heeft via FaceTime nog heel even meegekeken. Leuk! Een rodeo duurt een uurtje of vier dus daar waren we aardig zoet mee.

Daarna terug naar het huis van Danielle om mijn spullen te pakken. De rest van de (4) nachten zou ik immers bij Darrel (DJ) logeren. Danielle had al gezegd dat ik dat ook een mooie plek zou vinden, maar waar ik terecht ben gekomen overtrof mijn stoutste verwachtingen. DJ woont net buiten Cheyenne, in de heuvels in een schitterend huis. Ik heb mijn eigen verdieping in the basement, waar zijn Bronco's Bar gevestigd is. Hij heeft gewoon een professionele bar in zijn huis gemaakt, zodat zijn vrienden sport kunnen komen kijken. Pooltafel, schermen aan de wanden, dubbele tap, alles zit erin. Achter het huis ligt een gigantisch stuk land en vanuit het schitterende terras kijk je daarover uit. Twee lieve honden erbij en het plaatje is compleet. Wat een gezelligheid.

Het concert waar we heen zouden gaan hebben we overgeslagen (zaterdag toch nog eentje voor de boeg) want we zaten veel te gezellig te praten. We kenden elkaar immers welgeteld 5 uur (en een jaar facebooken) dus genoeg om over te praten. Met uitzicht over prachtige luchten. Even een hapje gaan eten in de stad en daarna verder genieten van het terras en inmiddels de sterrenhemel. Wat een plek.

Ongemerkt tot 1u zitten kletsen terwijl DJ morgen moet werken, dus nu nokken. Ik slaap morgen uit, DJ pikt mij rond 11u op om mij zijn werk te laten zien, de airforce basis hier in Cheyenne. Gaaf!! Nog een hoop gezellige dingen voor de boeg de komende drie dagen. Maar dat horen jullie vanzelf! Tot gauw weer!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Patricia:
    25 juli 2014
    Welterusten lieverd! En bedankt voor je leuke verslag weer :) x
  2. Floor:
    25 juli 2014