Dag 4: van Rock Springs naar Cheyenne

23 juli 2014 - Cheyenne, Wyoming, Verenigde Staten

Gisterenmorgen ben ik wat later gaan rijden omdat Ik de ceremonie in Nederland graag wilde volgen. Door het tijdverschil ging dat gelukkig precies. Heel indrukwekkend. Daardoor pas rond 11en vertrokken.

De rit kan natuurlijk niet anders dan goed beginnen als je wordt uitgezwaaid door de plaatselijke cowboy met de woorden "Drive safely kiddo!". Dat is gelukt. Een rit van zo'n 400 km dwars door Wyoming. Onderweg weer eens de
Continental Divide, de waterscheiding over gegaan. Mijn oren zaten weer even dicht, maar geen hoofdpijn dit keer, dus het went al!

Rond 16u bij Danielle gearriveerd. Hoe leuk om haar na een jaar weer terug te zien! Voor de mensen die het verhaal niet kennen, ik heb Darrel en Danielle vorig jaar ontmoet in de rij voor de hotdogkraam. We zijn toen spontaan een hapje gaan eten en dat was erg gezellig. We hebben het hele jaar contact gehouden en ze hebben mij gevraagd dit jaar wat langer terug te komen. Of course! Dus hier ben ik!

Met twee vriendinnen van Danielle gezellig hapje gegeten en op naar de Cheyenne Frontier Days voor het concert van Florida Georgia Line, twee jonge gasten die stevige country spelen. Erg leuk om mee te maken. De concerten worden gegeven op de plek waar vandaag weer de rodeo plaatsvindt, dus honderden mensen werken dag en nacht om de boel weer om te bouwen. Want straks is het tijd voor some rodeo! Benieuwd!!

Darrel, die ik samen met Danielle ontmoette vorig jaar, zat op een andere plek gisteren bij het concert, maar heb ik al wel even gezien. Toevallig zagen we hem staan op ongeveer dezelfde plek als de ontmoeting van vorig jaar. Dus naast hem gaan staan en exact hetzelfde gesprek begonnen. Zijn hoofd was onbetaalbaar.

Straks eerst naar de parade (3000 paarden geloof ik) en dan dus de rodeo. Wordt vervolgd!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl